Our first day

14 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Onze eerste dag zit erop hoor. Het begon met een misschien iets te stevig ontbijt met een tikkeltje te veel koffie waar we tot het avondeten op konden teren. Alleen die maaltijd was al een heel avontuur voor ons met een iets minder einde, namelijk toen we rekening kregen. We hebben vervolgens de benenwagen gepakt en een deel van het prachtige San Fransisco mogen bezichtigen. De gigantische gebouwen, alle aparte winkels, de 'knetter-stonede' zwervers, het verbazingwekkend hoge percentage Chinezen. We hebben van elke apartheid kunnen genieten. Ook hebben we een klein stukje China kunnen ervaren in San Fransisco's Chinatown. Het was leuk om te zien hoe alle Chineze vrouwtjes elkaar opzochten om gezellig met elkaar te gaan kaarten. We hebben ons avondmaal ook in Chinatown genuttigd aangezien we allemaal wel van een beetje pit in ons eten houden. Gisteren heeft de mist om de golden gate bridge een mysterie voor ons achtergelaten, dus met een beetje geluk is de mist rond de brug opgetrokken en kunnen we ons bezoek aan San Fransisco vandaag compleet maken.

1. Th.& Wilh.:
    Hallo Allen,
    Luuk het is knetter leuk dat je iedere dag een verslag maakt,zodat we jullie een beetje kunnen volgen.Jammer voor jullie met die mist,bij de Golden bridge,de gevangenis Alcatras ligt vlakbij een tipje.gr. Opa&Oma bedankt!!
  2. Tini:
    14 juli 2017
    Jullie hebben dus heel wat voetenwerk verricht, knap hoor, dan zie je ook wel alles wat je tegenkomt en waar je langs komt. Spannend allemaal, ik vind het echt heel leuk jullie zo te kunnen volgen, tot morgen.
  3. De Hoppies:
    Super tof,wat een indrukken op een dag! Greetz de Hoppies
  4. Sandra Bennik:
    15 juli 2017
    He hallo Hoppies....wat een leuke foto's. En leuk om te lezen hoe jullie het ervaren. We genieten een stukje met jullie mee....veel plezier nog.