San Fransisco, here we are

13 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Jahoor de heenreis zit erop. We zijn 12 juli om 7:15 met de auto richting schiphol vertrokken en zijn dezelfde 12 juli nog om 22:00 uur in ons hotel in San Fransisco aangekomen. Wel zat er voor ons bijna geheel 24 uur tussen, gelukkig is dat nu verleden tijd en pas over 3 weken weer realiteit. De reis was in zekere zin voorspoedig. Hier en daar wat struggles met inchecken en de koptelefoon fatsoenlijk in de bak bij de douane leggen, maar een perfecte reis is misschien ook teveel gevraagd. Bovendien was de grootste blunder niet eens van onszelf. Onze vliegtuigmaatschappij had namelijk een flinke portie roet in het eten gegooid toen we 1,5 uur vertraging hadden op onze eerste vlucht. Dat was zelf niet eens zo erg, maar het gevolg was dat we nog 10 minuten hadden voor: paspoortcontrole, douane, koffers ophalen, koffers afgeven, en sprinten naar de gate. Gelukkig mochten we overal doorheen racen, aangezien United ook geen zin had om een andere reis voor ons te boeken. Uiteindelijk kwamen we wonder boven wonder op tijd voor de boarding en hebben we toch nog één uur moeten wachten, omdat onze 2e vlucht óók vertraging had. Daarom United, als je dit leest... Niet perfect is ook goed, maar verbetering is wellicht overweegbaar.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tini:
    13 juli 2017
    Dat is een spannende reis geweest voor jullie, wat goed van je Luuk dat je na zo'n reis al een verslag hebt gemaakt!!! Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.

Liefs van ons viertjes.